BRA DAG! Eller inte...

TACK så JÄVLA mycket!
Chefer...? Skit. Snåla fan.

Det kommer lösa sig med jobb, det har det gjort hittills och det kommer det fortsätta göra. Snart kommer ljuspunkten för mig igen. Ja, man måste tro på det, stenhårt. På tal om tro, jag har hört nånstans om man tror på något RIKTIGT mycket så kan det slå in, någon ville verkligen bli gravid, hon trodde på det STENHÅRT, och blev det. Haha, eller så fanns det andra faktorer som spelade in, jag ska fråga hennes man.

Jag är fruktansväääärt hungrig, jag har levt på lite riskakor idag, vilket iofs är gott, men kankse inte mycket till mat. Braaa Hannah Montana. Men grejen är den att jag tycker faktiskt det är roligt att laga mat, till någon, men INTE till bara mig själv. Just nu är jag själv, MEN, (haha, det finns alltid ett men) jag ska ta tag i det, så snart jag orkar ta ner benen från bordet och resa mig upp ur soffan, vilket är NU!

Meet me at the top.


Kommentarer
Postat av: susanne karlsson

Hanna, det vet du väl att alla chefer är snåla, som när du löneförhandlar så ska du gå in och berätta allt du kan och allt du vill, du ska aldrig nämna det du inte kan.



Men du jobbar väl innom vården också?

är det sjukhuset eller kommunen?

har ni ingen LAS lista där hos er?



Då ska du bli erbjuden en tjänst efter 2 år!



stå ut jobben kommer, varför inte sattsa på psykiatrin?



kram susanne

2010-02-24 @ 21:03:33
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com
Postat av: Hanna

Susanne! Jag jobbar inom vården, men inte tillräckligt mycket. Så jag kommer nog aldrig lyckas bli lasad, haha... Psykiatrin, ja varför inte? Kram!

2010-03-10 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0