Filmmaraton ;)

- H A N N A -

Igår åt jag älgkött för första gången i mitt liv,
hos mormor å morfar,
det var det godaste jag ätit på jäkligt länge!!!

Dagen:
- Jobbat till 13:30.
- Ida kom till mig vid 15, vi grejade i min lägenhet och gjorde fint, sen drog vi och handlade och hem till henne och hon lagade god mat. Vi startade ett filmmaraton, vilket har pågått tills nu, och kanske fortsätter ett tag till. Vi startade med Linas kvällsbok sedan Sandor slash Ida och nu har vi sett Hipp hipp hora! Riktiga gamla tonårsfilmer. ;) Sitter i varsin soffa med våra datorer i knät å nördar, såååååå gooo kväll. :)

Morgondagen:
- Ledig. Lagom sovmorgon men absolut inte för länge.
- Titta om det finns tvättid.
- Städa.
- Kristinaboden för att prova klänning till prisutdelningen plus kolla lite på stan om jag hittar nåt fint.
- Fira Jess.

-  L A T E R -

Kommentarer
Postat av: susanne karlsson

nu får du ju skriva nått igen, nu glömmer du vad du lovade!!!

kram

2010-02-12 @ 20:26:33
Postat av: Anonym

Blogga då!!!!!!

2010-02-17 @ 21:19:52
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0