Nu jäääklar

Jaaa, nu kör jag igång med en ny blogg (för tredje gången) haha! Tänkte att det kan kanske vara bra tidsfördriv, eller bara skönt att skriva av sig lite emellanåt! Får väl se hur duktig jag kommer vara på att uppdatera den bara, brukar gå bra i början, sen lägger jag ner den

Dagen:

- Jobbat, började inte bra, vi fick skotta ut bilarna i en timme innan vi kunde dra, med dyblöta skor, sockar, fötter var det inte alltför skönt att jobba och motivationen dunkade i bott, haha!

- Hämtad på jobbet av mamma tidigare än väntat för att hem till henne och käka lite sen iväg och handla!

- Dunkat musik medan jag diskat och städat, fick en vårig fin duk och en vit orkidé av mamma, vilken gjorde sig sjukt fin i vardgsrummsfönstret i en svart kruka. Me like!

- Softaaaar framför tvn med datorn till hands!

Imorn blir det jobb igen, sen så ska vi fira Johannas lillasyster med utgång som fyller 18 idag, grattis! Så vida jag inte ska jobba på fredag, då får utgången vara för min del. Haha, har inte varit ute en torsdag i Skövde på jag vet inte hur länge! Ska bli kul att se hur de är nu, haha.
Förövrigt så borde lägga mig tidigt för jag har varit så himla trött de senaste, värre än vanligt! Känns som jag skulle kunna sova 3 dygn i sträck, utan problem, haha! Åh, har fått reda på en så himla rolig nyhet nyss med! Väntar på ytterligare bra/dåliga nyheter, yes, den som lever får se!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0