Ohlalaaá!

Jag är en väldigt dålig bloggare måste jag erkänna, är sjukt kass på att uppdatera! Ändå sitter jag vid datorn och har inget att göra, men nu så, haha!

Dagen:
- Jobb 6:30-15:00
- Ida kom
- Riksbyggengubbe kom och bytte lås, nu rätt lås i.
- Följde med hem till Ida och ställde mig och gjorde kaffe till mig själv för att piggna till. Hjälpte? Ja, faktiskt.

Förövrigt, jobb på HSB hela veckan, känns skönt för det behövs VERKLIGEN. Sitter nu och lyssnar på musik, och tänker (som vanligt). Skönt ibland, men dessvärre tänker jag lite för mycket ibland, eller..oftast..haha.

HAHA, nu ringde det på dörren men jag hör det ej för jag sitter med telitubbielurar på mig, haha... Det var Jess som stog där, haaaa, nu sitter vi i soffan och nördar som vanligt, haha!



Jag kan inte låta bliiiiiiiiii, take me to africaaa!!

Haha, internt, typ..

Meet me at the top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0