Allt och inget.

Igår hade jag mamma, mormor och morfar på besök och jag lagade god mat till dom, hihihi. Efter det förfest hos Ida Gustavsson, sen Bogrens.

Hur fan lyckas jag med allt eller? Ärligt talat...

Sova tidigt ikväll, astrött, sen upp och börja jobba 6:30..mindre skönt. Men välbehövligt, jobb hela veckan.

Fick ett låttips förut, Ron Pope - A drop in the ocean. Den är lika fin som den jag fick den av. Lyssnat på den typ hela dagen och gör det fortfarande. Så gör jag jämt när jag får smak på nån bra låt, lyssnar sönder den, ordentligt också, haha.

JAG VILL SPELA BETAPET INNAN JAG SKA SOVA! För jag är så jävla bra på det. Eller inte. Men kul är det! :D

Världen är så fruktansvärt orättvis mot en del människor. Jag kan inte förstå varför det ska vara såhär? Det är sånthär som bara inte får hända, det får inte det!! Jag tänker på er. <3

Nu känner jag att detta inlägg handlade om det mesta, inte särskilt sammanhängande haha, men vafan..

Meet me at the top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0