Change your mind...

Jaha, nu sitter jag här igen, på min sista rast för idag, inte många timmar kvar nu... Vafan gör jag här?

Jag har varit världens gladaste tjej den senaste månaden, jag har gått runt med ett brett leende på läpparna, till och med när jag har haft jättetråkigt, och det kan jag inte minnas när det hände senast, men var är den tjejen idag? Jag kan fan inte hitta henne! Men jag tror jag vet vart hon är påväg.. Är det någon som sett henne? Säg till isåfallf, eller be henne komma heeeem!!!!!!!!!!!!!

/ hanna

Kommentarer
Postat av: susanne machac karlsson

Hanna

Det är väl en sån där trist period just nu, där du känner dig trött och orkeslös,

Men du, man kan bli trött av att våren också kommer, trotts att man längtar efter den.

Vårkänslorna är kanske på väg?



Var rädd om dig

kram

2010-03-17 @ 11:54:18
URL: http://susanne-tulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0