:)

Sitter hos mamma, har ätit lite hos henne, ska snart köra henne till jobbet så jag kan ta bilen till Ida en sväng! Träning med Jess är egentligen inbokat men vet inte om det kommer hinnas med idag för jag känner att klockan går vääääldigt fort nu. Ikväll blir det filmkväll med Ronja, och JA, vi ska ju vara nyttiga, så grönsaker och dipp är ju alltid bättre än chips, dipp och godis, eller hur?! Haha, får se hur detta slutar. Igår var det myskväll med Jessica, massa satcavsnitt och kina/thaimat, vad är skillnaden liksom?! Kan varit sjukaste eftermiddag och kväll på länge, haha ja, bra sjuka saker händer oss, det är bara så. Min fot är lite svullen och har en vacker bula, efter att ha fått en tallrik nerdunsandes på foten, sjuka bilfärder och fruktansvärt störda, roliga kommentarer, haha, det gillas skarpt! Körde hem henne vid halv två, då båda var jäkligt trötta, när vi nästan är framme hos Jessica inser jag att båda varit knäpptysta och utslagna hela resan, vilket är typ 5 min, men ändå, haha. Trodde nästan jag skulle somna när jag åkte hem sen, förmodligen ett bakslag av att jag ej kunnat sova några nätter nu. Det var underbart att bara komma hem och kasta sig i säng och somna på en sekund, vaknade till kanske en timma senare av att mobilen vibrerade som jag somnat med bredvid mig, haha. Myyyysigt samtal som gjorde att jag somnade om igen, RIKTIGT SKÖNT! :) Nej, nu ska jag stänga av mammas dator och köra henne till jobbet!

                                                                                                                                 Meet me at the top.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0