Face the truth.

Dagen:
Ida har varit här
Städat och gjort ordning på precis allt, tog bara 6 timmar.

Sitter och tänker tillbaka och känner hur mycket jag saknar en tid som varit, när det var vi 4, när vi levde jävlar och var tighta som fan. En har fallit ur, flyttat till gbg och kvar står en trio, som jag iallafall hoppas aldrig ska splittras utan fortsätta precis såhär som vi är nu. Ikväll är en riktig grubblarkväll, verkligen. Tänker på precis allt, haha. Fast det gör jag ju rätt ofta. ;) Man ska aldrig ta någon eller något förgivet, då blir man bara besviken, ändå gör man det misstaget lite då och då. Men det är väl så man funkar, antar jag. Man vill och hoppas ibland lite för mycket, så att man blir besviken istället. Vet knappt inte vad jag pratar om nu, men det är det som kommer upp i huvudet. Nu låter det lite djupt, kanske till och med deprimerande, fast det är det inte, det är bara sanningen, eller kanske fakta..?



Face the truth. / H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-21 @ 15:12:38
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0