göteborg!

Helgen har spenderats i Göteborg hos Cizzi med goa människor! Lite shopping, god mat och en härlig, crazy utgång! Några drog tidigare hem men jag, Josse och Becca stannade kvar ute och levde loppan. Vi hade ett jävla sjå att veta vad klockan egentligen var eftersom den ställdes om mitt i natten, vi frågade flera stycken, alla sa olika. En sa att klockan var 2, en annan 3 och en tredje sa att klockan var 4?!?! Vi var iallafall inte hemma förrän halv 6, då kände vi oss nöjda, haha. Jag och Josse bestämde att vi lika gärna kunde ta 8-tåget hem på morgonen eftersom klockan snart var det, (alltid skönast att sova i sin egen säng). Så vi drog hem till Cizzi och skulle vila en timma innan vi skulle bege oss till tåget, så Josse ställde alarmet och jag la mig med vinterjackan på, det var ju ändå snart dags att gå igen och jag frös, haha. Det slutade med att jag vaknade upp typ tre timmar senare i min jacka och kollar på Josse som sover och jag ser att klockan är mer än den skulle vara, tja, vi somnade visst lite för hårt. Haha crazynight, men galet roligt! Tål att göras om. ;)

Är rejääält trött, men det är det väärt! Jag tänkte dock gå och lägga mig nu, lite bilder kommer såsmåningom!

Meet me at the top.

Kommentarer
Postat av: Frida

Att ställa om klockan ställer alltid till med problem det är en sak som är säker! :P

2010-03-29 @ 15:55:13
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0