IN LOVE..

...I VÄDRET!!!!!

Hemkommen från jobb och sånt, var på tomtegården, där har jag inte varit på massa månader, men det var tur att jag inte blev sjuk inatt för jag hade det asroligt på jobbet, skitskön personal som jobbade idag, då har man något bra att fokusera på, det gillas! Imorn vet jag inget jobb, såvida de inte ringer in mig typ imorn, jobbigt om dom gör det, eller jobbigt om dom ringer 6:30 och vill att man ska börja 7-passet, bara dra iväg i sömnen liksom, ogillas! Torsdag blir det luncha med pappa på stan sen jobb 16:00-22:00 på Norrmalm.

Nu ska jag dunka asbra musik och städa medan jag väntar på Larsson och hennes bebismage! :D Stan om vi hinner, sen moviiienight, great!

Bild från gbg, hahaha. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0