LÖRDAG.

Idag är det lördag, blev väckt av Ronja vid 10. Vi har nu avklarat en lunch på stan och shoppat loss på systemet och intalat oss själva att vi ska ju faktiskt ta det lugnt ikväll, brukar låta så, haha. Men känns som vi behöver en lugn utgång idag, ingen minttu ikväll för oss, tror det är bäst så, haha. Vi stog dock och pillade på flaskan förut men vi tog ej med den hem, rediga som vi är. ;) Ikväll har vi beslutat oss för att vara svarta som natten, haha! Inte för uppklätt ikväll, nej ikväll ska vi va coola, hahahhaha. Vet inte vad jag pratar om, hoppas du läser detta innan du kommer Ronja, jag ser dig redan i mina tankar sitta och flina åt mig. Nej ärligt nu, jag har tråkigt, jag är rastlös, jag hatar att vänta på saker, jag vill ha kväll nu så jag slipper sitta här vid min älskade dator osminkad i mjukiskläder. Lär ju ej behöva stressa än på ett antal timmar iallafall när det är Ronja jag väntar på. Dunkar musik, taggar och tror jag ska börja kolla vad jag ska ha på mig, redan nu, för det vet ju alla som känner mig hur lång tid det kan ta. ;) HEPP, nu ska jag ta tag i allt, kort kommer nog imorn, för ikväll får kameran vara med, iallafall hemma hos mig en sväng innan, tar jag med den till förfest sen ut vet jag att jag kommer lägga ifrån mig den, för det är sånt jag är bäst på! :)
PUSSSSS PÅ DIIIIIIIIIIG!!!!!!

Meet me at the top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0