Ny dag, nya möjligheter.

Ny dag, nya möjligheter börjar vi med för att vara lite positiva, haha!

Vet inte hur jag legat inatt men jag tror närmare bestämt att jag vridit nacken ur led, haha. Jag ska fixa mig lite nu hade jag tänkt, vänta på att mamma ska gå iväg att klippa sig och bli klar där, sen får hon underhålla mig ett tag och flänga runt på lite ärenden med mig. Eller snarare jag som ska flänga med henne runt, haha. Sen blir det gymmet ikväll och jobba på beach -10, haha.

Jag är sjukt sugen på att gå till min braiga frissa NU! Men kan inte bestämma mig om jag ska göra det typ nästa vecka eller i april, vill nununu, men samtidigt kan det vara härligt att ljusa upp håret om kanske nån månad när våren börjar kliva häråt med stormsteg. Ska jag göra det nu, eller vänta lite? Åhhhhh, vad jag vill ha vår och SOMMAR! Jag tror verkligen på detta att nu när det varit en sån kanonvinter kommer alla andra årstider i år också bli kanon! Känns inte det som en bra tankebana?!

Det var maj, det var SM, det var VÅR!


Meet me at the top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0