Ojojoj!

Okey, haft filmkväll med Ronja och Robbin, dom åkte precis, och här sitter jag ensam och tittar på smala sussie för att komma tillbaka till verkligheten. Jag har nu insett att jag aldrig mer ska se en skräckfilm när jag ska sova ensam. Fyfan, strålkastare tända hos mig inatt kanske..? Jag vill, vill, VILL INTE vara ensam nu. Haha, moget att jag får massa hemska sms med, tack för det, det ska ni få fan för imorn, haha. Nej nu ska jag nog dunka lite partymusik och sen sova, utan mardrömmar.

Imorn är partaj preliminärbokat med Koskilinen. Lugnt ska det bli, haha!
Stan, gym, fest.

Meet me at the top.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött :) hahahahha!!!

2010-03-06 @ 10:00:48
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0