Sleepless nights.

Nu är tågbiljetterna till Stockholm och SM bokade, hotell är också fixat. Jag, Mikael och Annika drar redan på torsdagsmorgonen så blir det ströget i storstaden. Nu ska jag lägga mig, första gången på evigheters evigheter som jag lägger mig vid 21. Har en deeeeeeeeeeel sömn att ta igen, om jag nu kommer kunna sova inatt, det gick ju inte så bra natten som var menar jag. Är inte "sovtrött" nu heller...Men jag måste försöka, annars kollapsar jag väl inom kort! Min sömn är så jävla konstig, vissa perioder är jag som om jag har gått i ide, kan sova hur mycket som helst. Men sen kommer jag till svackor där jag istället blir som Robert Pattinson, en vampyr, ingen sömn.

/ natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robert pattinson är ingen vampyr, men edward cullen är ;)

2010-03-17 @ 21:02:27
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jajajaja, puss på dig med Ida. ;)

2010-03-18 @ 20:42:43
URL: http://svenssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0