Been going crazy from the moment I met you.

Igår kom Ida och hälsade på, sedan åkte vi hem till henne en sväng för hon skulle duscha, då tvingade hon mig självklart att dammsuga deras lägenhet. :) Efter det blev det en sväng till viken för att hälsa på hennes mamma, sedan drog vi till med en jäkligt spontan utgång. Kass musik och typ bara massa 92:or ute, inget kul folk man kände knappt. Vi drog hem redan vid 1, dels för att det var tråkigt och för att jag skulle upp klockan 8 och jobba. Tur att vi höll oss till varsitt glas vin å varsin cider. Jag är dock stendöd idag. Kunde verkligen inte sova inatt, jag hörde när grannarna gick till jobbet, och vad kan klockan varit då? Halv 7 kanske? Jag vet ju en som måste vända tillbaka dygnet eftersom jag börjar jobba 6:30 hela nästa vecka. Som för det mesta när jag inte kan sova ligger jag och gör texter i huvudet, ibland skriver jag upp dom i mobilen för att inte glömma av, det gjorde jag dock inte i natt, men nu har jag skrivit ner den i datorn, så där ligger den i säkert förvar. Haha. Jag har alltid tyckt om att skriva texter eller dikter eller vad vi nu ska kalla det, dock är det bara några få som lyckats få läsa när jag skrivit något, haha. Johanna har läst en del grejer, hon tycker jag skriver jättebra och att jag måste fortsätta skriva, om hon inte ljuger, haha, nääääää, hon skulle aldrig ljuga för mig. Fast det hon sagt låter lite för bra för att vara sant, haha. Jag är kass.

Över till annat! Om en stund bär det av till pappa och Lena i tibro för att fira Sandra som fyller 23, sen kan man ju alltid hoppas på att få en match i betapet ikväll istället, haha!

Meet me at the top.

Kommentarer
Postat av: J

Jag ljuger inte! :)

2010-03-17 @ 10:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0