Untouched.

Min dagens låt. LOVE IT!

The Veronicas - Untouched

"I feel so untouched and I want you so much that I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
I feel so untouched right now
Need you so much somehow
I can't forget you
Been going crazy from the moment I met you
."

Sitter vid datorn, har inte gjort mycket nytta idag inte, mest halvsvimmat i duschen!
Sitter och spelar Bubble Shooter, bra tidsfördriv! Testa! Haha.
http://www.notdoppler.com/bubbleshooter.php
Skulle behöva träna idag känner jag, känner mig som ett fetto efter helgens alkohol och
skräpmat, skärpning!

Nu har det hänt nåt med detta inlägg, jag vet inte varför texten är så liten.
Men hoppas ni kan läsa ändå!
Meet me at the top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0