you make me smile.

Jag har absolut inte gjort något vettigt idag, jag har inte rört en fena! Imorgon måste jag åtminstone ta en promenad i det fina vädret, om det nu är fint imorgon det vill säga.. Jag har så fruktansvärt tråkigt och vill bara hitta på något, men ingen kan?! Imorgon ska jag gå och köpa tygskor, jag köper alltid likadana varje vår, vita. Men nu ska jag fan köpa både vita, röda och svarta. Eller så byter jag ut några mot gråa. Hmm.. Nästa vecka består av jobb, jobb och återigen jobb. Det ska bli skönt faktiskt, då har jag något att göra iallafall. Snart kommer mamma med choklad till mig, hihihihi. Sista onyttiga, sen efter det så blir det stenhårt. Jag kollade på bröllopsfotografen förut, det var en skön film faktiskt, haha. Det får nog bli en film till om en stund, sen sova kanske. ELLER om Jessica vill spela lite betapet med mig.

Meet me at the top.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0